وبلاگ

اهمیت انگیزه ذاتی برای موفقیت و بهبود دانشجویان

course-thumbnail-32
منابع انسانی و تحقیق و توسعه

اهمیت انگیزه ذاتی برای موفقیت و بهبود دانشجویان

انگیزه دانشجویان چیست؟

و بعلاوه ، چه عواملی باعث تحریک آنها در مدرسه می شود تا به هدفی که برای آنها انتخاب کرده اید تسلط یابند؟

پاسخ ها در اینجا تفاوت چشمگیری دارند و می توانند تأثیر زیادی بر هر دانش آموز داشته باشند.

بیایید با خط واضح پاسخ شروع کنیم. “همه به مدرسه می روند” ، یا “همه در این روزگار به آموزش نیاز دارند.” اگرچه مقدار معینی از حقیقت در این پاسخ های منسجم وجود دارد. اما اگر یکی از این پاسخ های “… چون همه این کار را می کنند” بهترین دلیلی است که یک فرد جوان می تواند برای حضور در مدرسه ارائه دهد ، جای تعجب نیست که همین بچه ها درگیر نشوند و به راحتی مدرسه می روند زیرا مدرسه کار تمام شده است.

دانش آموزان ارشد معمولاً وقتی دلایل حضور و انجام خوب را از آنها س askedال می کنند ، از مانترا استفاده می کنند که “من برای ورود به دانشگاه باید کار خوبی انجام دهم”. این امر می تواند یک عامل انگیزشی واقعی باشد ، خصوصاً در خانواده هایی که انتظار موفقیت تحصیلی و شغلی است. اما آیا این همان پاسخی است که ما واقعاً می خواهیم وقتی این سوال را مطرح می کنیم؟ & nbsp؛ انجام ساده کارها برای رسیدن به سطح بعدی در هنگام انجام بازی های ویدیویی خوب است ، اما به سختی به عنوان یک هدف آموزشی برای یک دانش آموز دبیرستانی الهام بخش به نظر می رسد.

دلایل بی شماری دیگر وجود دارد که دانش آموزان برای حضور در مدرسه بیان می کنند ، همه آنها معتبر هستند. مانند هر س aroundال پیرامون انگیزه ، پاسخ به این س canال را می توان به دو دسته تقسیم کرد: دلایل ذاتی برای حضور در مدرسه و دلایل برون مرزی. هر کسی که کتاب “Drive” دن پینک را بخواند یا موارد مرتبط را مشاهده کندTED Talk، می فهمد که انگیزه های ذاتی و ذاتی برابر نیستند.

روشهای ارزیابی شایع بارزترین نمونه چگونگی اعتماد بیش از حد ما به محرکهای خارجی است. به شرطی که بیشتر از آنچه ارزیابی می کنیم ارزیابی کنیم – و مادامی که بیشتر از آنچه بازخورد می دهیم نمرات ارائه دهیم ، انگیزه دانشجویی از مجموعه این «ارز» است که ما آن را علامت گذاری می کنیم. ثروتمندترین افراد در این ارز بهترین فرصت را برای پایان دوره دبیرستان خواهند داشت ، یک واقعیت تأسف آور است. دانش آموزانی که به آنها “کوسه مارک” می زنیم ، به سادگی کسانی هستند که پیام ما را در نظر گرفته اند که نمرات خوب (به عنوان مثال پاداش های برون مرزی) ، در مقابل یادگیری با کیفیت ، هدف اصلی سیستم های آموزشی ما هستند.

محرک های بیرونی دانش آموزان را به طور واقعی درگیر یادگیری نمی کنند ، آنها مدرسه را شبیه به یک کار می کنند – کاری که باید انجام شود. اگر می خواهیم سیستم های ما به همان اندازه که ممکن است قوی باشند ، باید به صراحت انگیزه ذاتی را در هر یک از دانش آموزان تقویت کنیم.

فقط دانش آموزانی که انگیزه ذاتی خود را برای اشتغال به مدرسه دارند ، با تجربه خود واقعاً دچار چالش ، غنی سازی ، انرژی می شوند و در نهایت تحقق می یابند. بله ، این یک ایده آل است – اما لازم است به خاطر داشته باشید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *